Szállítás

Csomagjainkat az ország egész területén a GLS  futárszolgálat szállítja házhoz 1-5 munkanap között.

Ingyenes kiszállítást biztosítunk, amennyiben a rendelés végösszege meghaladja a 15.000 Ft-os értékhatárt. Amennyiben a rendelés összege nem haladja meg a 15.000 Ft-os értékhatárt, úgy a szállítás költsége bruttó 990 Ft.

Fizetni a GLS  futárnak lehetséges, készpénzzel és bankkártyával egyaránt. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük minden esetben olyan kiszállítási címet megadni, amelyen napközben tartózkodik.

A futár kettő alkalommal kísérli meg a termék kiszállítását. Amennyiben mindkét alkalommal sikertelenül jár, úgy a termék visszaszállításra kerül a szolgáltatóhoz. Abban az esetben, ha Ön e-mailben lemondja a rendelését, akkor semmilyen anyagi vagy jogi következménye nincs a lemondásnak.

A futárnak nincs lehetősége megvárni, hogy Ön a megvásárolt terméket felpróbálja, így a termék átvételét követően, azonnal távozik. Azért, hogy Önnek ne jelentsen anyagi kockázatot a termék megrendelése, a szolgáltató vállalja a használatba még nem vett termék, egyszeri ingyenes cseréjét egy azonos vagy másik termékre.

Felhívjuk figyelmét, hogy egy rendelésen belül csak és kizárólag méret csere esetében egyszeri alkalommal áll módunkban a termék ingyenes cseréje. Ebben az esetben Önt a visszaszállítás költsége sem terheli, mindösszesen annyi dolga van, hogy a termék becsomagolva, tehát a terméket dobozában, külső csomagolóanyaggal bevonva, az előre leegyeztetett időben rendelkezésre álljon.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban a szolgáltató az általa üzemeltetett üzletek készletét tölti fel. A rendszer frissülési ideje 24 óra, így egyes esetekben előfordulhat, hogy készlethiány lép fel. Erről az ügyfélszolgálat haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadását követő 24 órán belül tájékoztatja a vásárlót, munkanapokon.

Pénteken és a hétvégén leadott rendelések esetén a visszajelzés e-mailben vagy telefonon hétfőn történik meg. Hétvégén ügyfélszolgálatunk nem dolgozik! Ebben az esetben a szolgáltatót semmiféle jogi felelősség nem terheli. Az ügyfélszolgálat minden esetben e-mailben vagy telefonon jelzi a vásárló felé, mikor rendelkezésére áll a megrendelt termék.

Méret és cipőcsere folyamata

Ha regisztrált felhasználónk akkor a fiókjában van egy Visszáru menüpont ahol gyorsan, egyszerűen tudja intézni az ügyet.

Egyéb esetben írjon egy emailt, (Tárgy mezőben legyen benne a rendelésszáma is).

Az INGYENES méretcsere/csere (másik cipőre) akkor tud megvalósulni, ha van belőle készleten a raktárunkban. Ebben az esetben küldjük a cipőt és egyidejűleg a futár felveszi a visszaküldendő csomagot is.

Ha él az elállási jogával (pl. ha nem jó a cipő, nem tetszik, vagy nem cipőcserét kér inkább a termék árának a visszautalását kéri) akkor önnek vissza kell küldeni a csomagot részünkre egy elállási nyilatkozattal, bankszámlaszámmal, hogy hova utaljuk vissza a vételárat. Ezen kérés adminisztrálása után az ÁSZF-ben és a jogi nyilatkozatban található feltételek szerint 14 napon belül visszautaljuk a pénzét.