GY.akran I.smételt K.érdések
“Biztonságos ez a webáruház? Rendelt már itt más?”
Igen! A BORGO divat-áruház 20 év munkájával építette fel a márkanevét (off- és online): eközben a minőségi kiszolgálás, a kedves ügyfélszolgálat és gyors kiszállítás a védjegyévé vált. Mind a kártyás fizetés, banki átutalás vagy az egyszerű utánvét biztonságosan használható a www.borgo.hu-n. A megrendelők száma pedig hónapról-hónapra növekszik, immár közelíti az évi 110.000 tranzakciót.
“Mi az a KÉZBŐL-KÉZBE CSERE?”
Ingyenes szolgáltatás, melynél ugyanabban a másodpercben átveszed a cserét a futártól és közben adod neki a nem kért terméket. Elég menő, nem?!
“Mi az, hogy PRÓBAFÜLKE az OTTHONODBAN?”
Egy hagyományos boltban nem tudsz próbálgatni cipőket saját, otthoni ruháidhoz: a Borgo.hu-n viszont igen. 30 napon át állhatsz tükröd előtt és dönthetsz, kell vagy sem a megrendelés: szabadság, ingyen!
“Mennyi idő alatt szállítjátok ki a megrendelésemet?”
Az esetek 95%-ban 1 munkanapot vesz igénybe a 10:00-ig beérkezett megrendelések kézbesítése. Akkor van csúszás, ha nem elégséges adatot kapunk a vevőktől és egyeztetnünk kell vagy a banki átutalás nem érkezett meg a GLS futárunk megérkeztéig.
“Munkahelyemre is kiszállítjátok?”
Bárhová Magyarországon!
“Kell bármilyen adat, ha felhívlak benneteket?”
Fontos: ha termékkel kapcsolatosan hívsz, legyen meg az SKU száma a terméknek, ami a weboldali fotó mellett található. Értékes lehet a saját szállítási adathalmaz (cím, email, megrendelés száma) is.
“Áfás árakat látok a weboldalon?”
Természetesen: csak bruttó árakkal dolgozunk. A kosárban részletezzük a nettó és az áfával növelt értékeket is.
“Milyen fizetési módok és szállítási költségek vannak?”
Online bankkártyás, átutalásos és utánvétes fizetés. 2023.01.01-től 17900HUF felett a szállítás ingyenes, alatta 990HUF. Utánvétnél GLS készpénzkezelési díj kerül felszámításra (+690HUF)
“Amit látok a weboldalon az van is raktáron?”
Igen, több ezer négyzetméteres, saját raktárunk van, azonnali készlettel, ami - a technikai hibáktól/elírásoktól eltekintve - egyezik a weboldali adatokkal.
“Nem lett jó a méret! Ingyenes a cseréje?”
Igen, az első cserét mi fizetjük: mi küldünk futárt és egy-az-egyben cseréljük a terméket. Tehát ha nem jó a méret, csak töltsd ki az automatizált űrlapot vagy írj egy emailt a megrendelésszámmal az [email protected] -ra, a többi a mi dolgunk!
“Szeretnék elállni a vásárlástól! Mit kell tennem?”
Töltsd ki az automatizált űrlapot vagy írj emailt a kérésedről az [email protected] -ra és mi ingyenes futárszolgáltatással hozzuk el a terméket, majd az összeget is visszautaljuk pár nap alatt - bizonyos esetekben max. 10 munkanap.
“Szükséges bankszámlaszámmal rendelkeznem a visszautaláshoz?”
Igen. A visszáru-nyomtatványon megadott adatok alapján tudunk visszautalni összeget.
“Olcsóbbak vagytok mint más; eredetiek a termékek egyáltalán?”
Természetesen. Hivatalos márkaképviseletek (pl: Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Geox, Vagabond, Adidas, Guess, Tamaris, Skechers, Wink, Högl etc.) kiemelt ügyfelei vagyunk. Az árképzésünk pedig sok esetben eseti akciók miatt kedvezőbb a konkurensekénél.
“Ha nem megy át a megrendelés, csak forog a homokóra, mi a teendő?”
Valami baj van a böngésződdel, ezért próbálj inkognitó módban rendelni: klikkelj a böngésző ikonjára a jobb egérgombbal, majd válaszd az inkognitó-módot és lépj a weboldalunkra. Másik lehetőség a cookie-k törlése a böngészőből.
“Pontos méretet szeretnék tudni a kinézett termékre! Van ilyen táblázatotok?”
Igen: https://www.borgo.hu/merettablazat vagy írj emailt a cikkszámmal az info -kukac- borgo.hu-ra és mi lemérjük Neked!
“Mire jók a Borgo pontok?”
Olcsóbban tudsz vásárolni velük. Példa: rendelsz egy cipőt 15.000 Ft értékben amiért (a kiszállítást követően) jóváírunk Neked 1500 pontot, ami 1500 Ft-ot ér a következő vásárlásodnál. Bővebben: https://www.borgo.hu/borgo-pontok
“Ha kaptam kupont, azt hogyan használhatom fel?”
A vásárláskor a kosár kupon részénél kell aktiválni. (Egy kupon használható fel egy vásárláshoz és bizonyos kuponok csak bizonyos időszakokban és bizonyos érték felett aktiválhatók - erről mindig adunk információt a kupon saját anyagaiban.)
“Személyes átvétel lehetséges?”
Igen, rendeld meg a terméket online, írd a megjegyzésbe, hogy "SZEMÉLYES" és vedd át a 1107 Budapest, Szállás u. 13. m11-m12 ügyfélszolgálati-irodánkban. Google: http://bit.ly/2pKwZyZ
“Hol lehet még rólatok olvasni?”
Például itt: Cikk1 Cikk2 Cikk3 Blogunk
“Facebook, Instagram és egyéb elérhetőségetek van?”
Facebook: https://www.facebook.com/BorgoShoes
Instagram: https://www.instagram.com/borgoshoes/
Twitter: https://twitter.com/BorgoHu
Shopalike: https://www.shopalike.hu/bolt-borgo/