GY.akran I.smételt K.érdések

“Biztonságos ez a webáruház? Rendelt már itt más?”

Igen! A BORGO divat-áruház 20 év munkájával építette fel a márkanevét (off- és online): eközben a minőségi kiszolgálás, a kedves ügyfélszolgálat és gyors kiszállítás a védjegyévé vált. Mind a kártyás fizetés, banki átutalás vagy az egyszerű utánvét biztonságosan használható a www.borgo.hu-n. A megrendelők száma pedig hónapról-hónapra növekszik, immár közelíti az évi 110.000 tranzakciót.

“Mi az a KÉZBŐL-KÉZBE CSERE?”

Ingyenes szolgáltatás, melynél ugyanabban a másodpercben átveszed a cserét a futártól és közben adod neki a nem kért terméket. Elég menő, nem?!

“Mi az, hogy PRÓBAFÜLKE az OTTHONODBAN?”

Egy hagyományos boltban nem tudsz próbálgatni cipőket saját, otthoni ruháidhoz: a Borgo.hu-n viszont igen. 30 napon át állhatsz tükröd előtt és dönthetsz, kell vagy sem a megrendelés: szabadság, ingyen!

“Mennyi idő alatt szállítjátok ki a megrendelésemet?”

Az esetek 95%-ban 1 munkanapot vesz igénybe a 10:00-ig beérkezett megrendelések kézbesítése. Akkor van csúszás, ha nem elégséges adatot kapunk a vevőktől és egyeztetnünk kell vagy a banki átutalás nem érkezett meg a GLS futárunk megérkeztéig.

“Munkahelyemre is kiszállítjátok?”

Bárhová Magyarországon!

“Kell bármilyen adat, ha felhívlak benneteket?”

Fontos: ha termékkel kapcsolatosan hívsz, legyen meg az SKU száma a terméknek, ami a weboldali fotó mellett található. Értékes lehet a saját szállítási adathalmaz (cím, email, megrendelés száma) is.

“Áfás árakat látok a weboldalon?”

Természetesen: csak bruttó árakkal dolgozunk. A kosárban részletezzük a nettó és az áfával növelt értékeket is.

“Milyen fizetési módok és szállítási költségek vannak?”

Online bankkártyás, átutalásos és utánvétes fizetés. 2023.01.01-től 17900HUF felett a szállítás ingyenes, alatta 990HUF. Utánvétnél GLS készpénzkezelési díj kerül felszámításra (+690HUF)

“Amit látok a weboldalon az van is raktáron?”

Igen, több ezer négyzetméteres, saját raktárunk van, azonnali készlettel, ami - a technikai hibáktól/elírásoktól eltekintve - egyezik a weboldali adatokkal.

“Nem lett jó a méret! Ingyenes a cseréje?”

Igen, az első cserét mi fizetjük: mi küldünk futárt és egy-az-egyben cseréljük a terméket. Tehát ha nem jó a méret, csak töltsd ki az automatizált űrlapot vagy írj egy emailt a megrendelésszámmal az [email protected] -ra, a többi a mi dolgunk!

“Szeretnék elállni a vásárlástól! Mit kell tennem?”

Töltsd ki az automatizált űrlapot vagy írj emailt a kérésedről az [email protected] -ra és mi ingyenes futárszolgáltatással hozzuk el a terméket, majd az összeget is visszautaljuk pár nap alatt - bizonyos esetekben max. 10 munkanap.

“Szükséges bankszámlaszámmal rendelkeznem a visszautaláshoz?”

Igen. A visszáru-nyomtatványon megadott adatok alapján tudunk visszautalni összeget.

“Olcsóbbak vagytok mint más; eredetiek a termékek egyáltalán?”

Természetesen. Hivatalos márkaképviseletek (pl: Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Geox, Vagabond, Adidas, Guess, Tamaris, Skechers, Wink, Högl etc.) kiemelt ügyfelei vagyunk. Az árképzésünk pedig sok esetben eseti akciók miatt kedvezőbb a konkurensekénél.

“Ha nem megy át a megrendelés, csak forog a homokóra, mi a teendő?”

Valami baj van a böngésződdel, ezért próbálj inkognitó módban rendelni: klikkelj a böngésző ikonjára a jobb egérgombbal, majd válaszd az inkognitó-módot és lépj a weboldalunkra. Másik lehetőség a cookie-k törlése a böngészőből.

“Pontos méretet szeretnék tudni a kinézett termékre! Van ilyen táblázatotok?”

Igen: https://www.borgo.hu/merettablazat vagy írj emailt a cikkszámmal az info -kukac- borgo.hu-ra és mi lemérjük Neked!

“Mire jók a Borgo pontok?”

Olcsóbban tudsz vásárolni velük. Példa: rendelsz egy cipőt 15.000 Ft értékben amiért (a kiszállítást követően) jóváírunk Neked 1500 pontot, ami 1500 Ft-ot ér a következő vásárlásodnál. Bővebben: https://www.borgo.hu/borgo-pontok

“Ha kaptam kupont, azt hogyan használhatom fel?”

A vásárláskor a kosár kupon részénél kell aktiválni. (Egy kupon használható fel egy vásárláshoz és bizonyos kuponok csak bizonyos időszakokban és bizonyos érték felett aktiválhatók - erről mindig adunk információt a kupon saját anyagaiban.)

“Személyes átvétel lehetséges?”

Igen, rendeld meg a terméket online, írd a megjegyzésbe, hogy "SZEMÉLYES" és vedd át a 1107 Budapest, Szállás u. 13. m11-m12 ügyfélszolgálati-irodánkban. Google: http://bit.ly/2pKwZyZ

“Hol lehet még rólatok olvasni?”

Például itt: Cikk1 Cikk2 Cikk3  Blogunk

“Facebook, Instagram és egyéb elérhetőségetek van?”

Facebook: https://www.facebook.com/BorgoShoes

Instagram: https://www.instagram.com/borgoshoes/

Twitter: https://twitter.com/BorgoHu

Shopalike: https://www.shopalike.hu/bolt-borgo/