Ügyfélszolgálati Útmutató

Ezzel a leírással szeretnénk segíteni hogy tájékozodjon az ügyfélszolgálati ügyintézésekkel kapcsolatban. 


Ügyfélszolgálatunkat elérheti:

  • E-mailen
  • A fiókjából a visszárú menüpont alatt
  • Messengeren
  • Telefonon (korlátozott időben)
Amennyiben kifejezett kérése van a már leadott rendeléssel kapcsolatban úgy azt írásos formában küldje el részünkre amit igyekszünk a lehető leghamarabb feldolgozni.
A telefonos ügyfélszolgálat korlátozott móddal működik, ugyanis konkrét rendelésekről a beazonosíthatóság hiányában információkat nem tudunk kiadni. Ezért meg fogjuk kérni, hogy emailen a vásárláshoz használt email címéről intézze kérdését irányunkba. 
Így elsődlegesen az ügyintézés gyorsasága miatt, kérjük válassza az emailen történő kommunikációt.
Szintén a mihamarabbi beazonosíthatóság miatt kérjük, hogy az email "tárgy" mezőjébe minden esetben szerepeljen a megrendelésszáma.
A megrendeléseinket több üzletből teljesítjük ezért ha több terméket vásárol, jó eséllyel több üzletből szállítjuk ki ezért több csomagot is kaphat különböző időpontokban.

Ha: 


...Méretcserét szeretne

Vállalások:

A Szolgáltató webáruház vállalja a tévesen rendelt méret nagyobbra/kisebbre történő cseréjét és díjtalan szállítását az első alkalommal. Ha a termék ezt követően sem megfelelő bármilyen okból adódóan, a visszajuttatás költsége a Vevőt terheli.

...

Ha regisztrált felhasználónk, akkor a fiókjában van, egy Visszáru menüpont ott gyorsan egyszerűen tudja intézni az ügyet minden extra nyomtatvány kitöltése nélkül. Egyéb esetben írjon emailt, (Tárgy mezőben legyen benne a „rendelésszáma” és, hogy „méretcsere”).

Méretcserénél, ha van belőle készleten a központi raktárunkban: Ebben az esetben küldjük a cipőt és egyidejűleg a futár felveszi a visszaküldendő csomagot is.

...Cipőcserét szeretne

A Szolgáltató webáruház vállalja a cserét és díjtalan szállítását az első alkalommal, ha az első megrendelt termék nem nyerte el a tetszését. Ha a termék ezt követően sem megfelelő bármilyen okból adódóan, a visszajuttatás költsége a Vevőt terheli.

Ha regisztrált felhasználónk, akkor a fiókjában van, egy Visszáru menüpont ott gyorsan egyszerűen tudja intézni az ügyet minden extra nyomtatvány kitöltése nélkül. Egyéb esetben írjon emailt, (Tárgy mezőben legyen benne a „rendelésszáma” és, hogy „cipőcsere”)

A cipőcserénél ha van belőle készleten a központi raktárunkban: Ebben az esetben küldjük a cipőt és egyidejűleg a futár felveszi a visszaküldendő csomagot.

Amikor másik boltunkból küldjük ki, akkor futárt küldünk a csomagért, hogy szállítsa vissza. Amikor az a csomag megérkezik a központunkba és lekönyveltük, akkor küldjük következő nap a futárt a cserecipővel.

 

...Élne az elállás jogával

Elállási jog hatálya:

A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 45/2014(II.26) kormányrendelet tartalmazza. Eszerint Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Tehát elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.


Elállási határidő kiterjesztése:

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Ezt a 14 napos elállási jogot, a Borgo.hu határozatlan ideig 30 napra terjeszti ki.


A kézhezvétel időpontja:

Bolti átvétel esetében a rendelésben foglalt termék/termékek személyes bolti átvételének időpontja,

Házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.


Igazolás:

Ezen időpont a nyugtával/számlával, ill. a futártól kapott bizonylattal, vagy ezek másolatával igazolható. A webáruházban vásárolt termékek esetében a vásárláshoz használt email címre fog megérkezni az E-számla. Ez alól nincs kivétel. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.


E-számla: 

A webáruházban vásárolt termékek esetében a vásárláshoz használt email címre fog megérkezni az E-számla. Ez alól nincs kivétel. Amennyiben nem találja, úgy ellenőrizni kell hogy megfelelő email címet adott-e meg, illetve nem került a szemeteskosárba, vagy nincs-e beállítva ezen típusú tartalomra emailszűrés, esetleg törölje a nem szükséges emailjeit, hogy elegendő tárhellyel rendelkezzen. 


Megoldás:

Ha él az elállási jogával, akkor önnek vissza kell küldeni a csomagot részünkre egy elállási nyilatkozattal bankszámlaszámmal, hogy hova utaljuk vissza a vételárat, az ÁSZF-ben és a jogi nyilatkozatban található feltételek szerint 14 napon belül visszautaljuk a pénzét.

Ha regisztrált felhasználónk, akkor a fiókjában van, egy Visszáru menüpont ott gyorsan egyszerűen tudja intézni az ügyet, minden extra nyomtatvány kitöltése nélkül.

Egyéb esetben írjon emailt, (Tárgy mezőben legyen benne a „rendelésszáma” és, hogy „elállás”).Az elállási nyilatkozat letölthető és kimásolható formátumban is megtalálható jogi nyilatkozat menüpontban.

 

Szállítás:

 

Szállítási díjak:

Ingyenes kiszállítást biztosítunk, amennyiben a termékrendelés végösszege meghaladja a 15.000 Ft-os értékhatárt. Amennyiben a rendelés összege nem haladja meg a 15.000 Ft-os értékhatárt, úgy a szállítás költsége bruttó 990 Ft.

Mivel automatikus a rendszer, sajnos nem áll módunkban, például az 14.990.-Ft esetében jóváírni a kiszállítási díjat.

 

Több termék rendelése:

Több termék egyszerre történő megrendelése esetén , nagy eséllyel több üzletünkből tudjuk a megrendelt termékeket kiküldeni, ebben az esetben várhatóan több csomagot fog kapni.

Ez a minél gyorsabb kiszállítás érdekében van így. Kérjük ezt vegye figyelembe, mert az ebből eredő félreértésekért felelősséget nem tudunk vállalni.

Amennyiben megtagadják a csomag átvételét bármely oknál fogva, úgy a futárszolgálat ügyfélszolgálatán tudják a csomagot visszahívni amíg az a futárszolgálat depóban van még. Utána 1190Ft szállítási díjért tudjuk újraküldeni a csomagot.


Szállítási info:

Csomagjainkat az ország egész területén a GLS futárszolgálat szállítja házhoz 1-5 munkanap között. Utánvét esetén, fizetni a futárnál lehetséges, készpénzzel, vagy bankkártyával. Bankkártyás fizetésre némely esetben nem lehetséges, például ha egy állandó futárt helyettesítenek. 

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük minden esetben olyan kiszállítási címet megadni, amelyen napközben tartózkodik. A futárszolgálat e-mailen értesítést küld egy 3 órás időkapu megadásával.

 

Fizetési feltételek:

Webshopunkban a megrendelt termékeket ki tudja fizetni Utánvét esetén készpénzzel a futárnál, Bankkártyával a futárnál, Bankkártyával előre, Paypal-on keresztül és Banki átutalással.

 Elszámolási probléma esetén kérjük írjon email az ügyfélszolgálatra az info@borgo.hu email címre, ahol a lehető leghamarabb elkezdjük a kérését kivizsgálni. 


Garancia:


Kellékszavatosság:

Hibás teljesítés során vállalkozásunkkal szemben, Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.


Termékszavatosság:

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Vásárló kötelességei:


Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Rendszeres ápolás, tisztítás

Cipőfűző rendeltetésszerű használata. A cipőfűző használatának kerülése súlyos károsodást okoz a cipő bélésének anyagában, elsősorban a kéreg anyagában.

Óvja a terméket a külső mechanikai sérülésektől

Vászon felsőrészből készült lábbelit, soha ne mosson, mosógépben illetve ne tegye ki erős nedvesség hatásának (pl. eső, áztató mosás).

...

A fogyasztói kifogás esetén a visszaküldés a vevő feladata. 

Fogyasztói kifogás esetén először küldjön 2-3 képet egy emailben csatolva részünkre, hogy alapvetően el tudjuk dönteni, hogy érdemes-e visszaküldeni hozzánk a cipőt. Ezek az alábbi esetekben elutasításra kerülnek:

Természetes kopás

Letaposott sarokrész

Egyedi járásból eredő kopások, hibák

Mechanikai behatások....ezeket szemrevételezéssel is el tudjuk dönteni. Viszont a legkisebb kétség esetén a terméket javasolni fogjuk beküldeni részünkre, hogy megvizsgáljuk, szükség esetén szakvéleményre elküldhessük.