Online cipővásárlás: nem jó a méret? A Borgonál van megoldás!

Az online cipővásárlás sokakban számtalan kérdést vet fel. Például azt, hogy mi a teendő akkor, ha nem jó a méret? Vagy, ha nem jön be a szín vagy kézzelfogható közelségben már nem tetszik a cipő fazonja? Ilyenkor van lehetőség a cserére vagy elveszik a pénzed? Ezek olyan jogos kérdések, amikre a Borgonál minden szinten kielégítő választ adunk. Mert tudjuk jól, hogy ezek azok az apróságok, amik igazán számítanak.

Talán veled is előfordult már, hogy megrendelted álmaid csizmáját, de a lábbeli kézhezvétele után jött a hideg zuhany. Többféle probléma is adódhatott: nem stimmelt a méret, kényelmetlen volt a cipő, esetleg a színe múlta alul a várakozásaidat.

Szinte nincs is kellemetlenebb dolog annál, amikor a vágyott cipő kézhezvétele után kiderül: valami nem stimmel a rendeléssel. Ez a szituáció az esetek többségében igencsak bizonytalan helyzeteket szül a vásárlók körében. Ezért hozta létre a BORGO a kézbe-kézbe cserét is… de erről kicsit később!

Mert ugye nem tudod, hogy esetleg ki lehet-e cserélni más színre / méretre a cipődet? Vagy visszakaphatod-e az árát, ha nem találsz olyan fazonú cipőt a kínálatban, amire jó szívvel becserélhetnéd a megrendelt lábbelit? Egyáltalán, milyen hosszú csereidőre és pénzvisszafizetési procedúrára számíthatsz? Most ezeket a bizonytalanságokat fogjuk kibeszélni, hogy legalább nálunk biztonságban érezd a rendelésed.

cipőrendelés online

 

A 4 leggyakoribb hiba online cipővásárlás során

Először vegyük végig, hogy melyek a legsűrűbben előforduló problémák, amikkel az online cipőrendelés során szembesülhetsz. Ha nem megbízható kereskedőtől rendeled meg a kinézett magassarkút, túrabakancsot vagy sneakert, sajnos többféle problémával is szembe találhatod megad. Ezekre általában a rendelésed átvétele után derül fény, de előfordulhat, hogy szubjektív benyomások miatt nem leszel elégedett a cipővel.

1. Minőségi probléma a cipővel

Ez természetesen abszolút a kereskedő és gyártó számlájára írható gond. A sérült, megtört talp, ami elválik a cipő felső részétől, a könnyen foszló anyagok és a szakadt cipőfűző. Ez mind olyan dolog, ami miatt már a raktárba sem lett volna szabad bekerülnie a cipőnek, hisz a csomagolási fázisban nem mindig van lehetőség letesztelni a minőséget.

2. Nem jó a méret & kényelmi problémák

A méret a kérdésében már az egyéni tulajdonságok is közrejátszanak. Könnyen előfordulhat az, hogy az egyik cipőtípusból 38-as méretet hordasz, míg a másikból 39-es, esetleg 40-es méretet. Emiatt online cipőrendelés esetén is ott van a kockázat, hogy eltalálod-e a megfelelő méretet.

Tovább bonyolítja a helyzetet, amikor az első próba után még tökéletes a cipő és csak később jönnek elő a gondok. Amikor például hosszabb, 5-6 órás hordási időt követően kezdi el törni a sarkad vagy szorítani a lábfejed. A lábadnak sem teszel jót, ha olyan cipőhöz ragaszkodsz, amiben a lábujjaid összenyomódnak, vagy ami folyamatosan töri a sarkad.

3. Nem tetszik a szín

Viszonylag gyakran előfordul, hogy amikor online webshopból rendelsz meg egy profin befotózott terméket, a valóságban csalódott leszel a színét illetően. Termékfotózás során a világítással és a retusálással játszva, lehet néhány árnyalatnyi eltérés a képen látott és valóságos cipő között. (Emiatt a BORGO 95%-ban saját fotókat használ.)

De az is előfordulhat, hogy hiába tartotta magát a termék a fotókon látott árnyalatokhoz, mégsem tudod bepasszírozni a ruhatáradba. Mert teljesen más árnyalatok szerint állítottad össze a felső és alsóruházati darabokat, illetve a többi kiegészítőt. Például a táskát, napszemüveget, karórát stb. A ruhatárad alapvető árnyalataitól élesen elütő cipő azonban nem emeli az öltözéked harmóniáját és megjelenését, inkább a diszharmóniáért felel.

4. Fazonigazítás – nem érzed magadénak a cipő stílusát

Gyakran megesik az is, hogy olyan cipő kerül be a virtuális kosárba, ami a vásárló addigi stílusától merőben eltérő fazonú. Ha veled is előfordult már ilyen, akkor tudod, hogy milyen első látásra beleszeretni egy cipőbe. Aztán pedig az első 1-2 alkalom után rájönni, hogy mégsem érzed a magadénak merészebb fazont vagy visszafogottabb stílust.

pepe jeans

 

Mi a teendőd, ha nem jó a méret vagy nem tetszik a szín?

Nos, a Borgonál sokféleképpen segítjük vásárlóinkat, hiszen azt szeretnénk, ha megtalálnád a hozzád illő, tökéletes cipőket. Mikor elindítottuk weboldalunkat alapvető ötlet volt a vevői szemszögből tájékozódás. Éppen ezért gondoskodunk arról, hogy a próbafülke 30 napra az otthonodba költözzön. Jó tudni, hogy törvényi előírás alapján minden vásárló 14 napon keresztül állhat el indoklás nélkül az online vásárolt terméktől/szolgáltatástól.

Mi a Borgonál úgy gondoltuk, hogy ezt kiterjesztve, 30 napot hagyunk neked arra, hogy meggyőződj a választásod sikeréről. 30 napon keresztül próbálhatod a saját ruhatáradhoz a tükör előtt a megrendelt cipődet. Ennyi időd lesz arra, hogy ingyenesen visszaküldd, ha mégsem vagy megelégedve a választásoddal. Szóval, a próbafülke tényleg az otthonodba költözött. ?

online cipőbolt borgo

Ezen felül biztosítjuk neked a kézből-kézbe csere lehetőségét is. Ez egy olyan ingyenes szolgáltatás, amellyel Magyarország egész területén élhetsz. Ha nem lett jó a méret vagy nem tetszik a szín / esetleg a fazon, kézből-kézbe, 24 órán belül cseréljük a terméket.

Ezirányú igényedet az [email protected] e-mail-címen tudod jelezni a megrendelésszámmal együtt, de ezt az űrlapot is használhatod hozzá. Utóbbin egyébként a vásárlástól való elállást is jelezni tudod, mi pedig maximum 10 napon belül visszautaljuk a termék árát.

 

Online cipővásárlás okosan, Borgosan

Ahogy látod, a Borgonál nem kell attól tartanod, hogy egy elhibázott méret- vagy színválasztás miatt elveszik a pénzed. Nálunk biztonságos online vásárlási élményben lesz részed, hiszen ezért dolgozunk.

Bebizonyítjuk neked, hogy az online cipővásárlás nemcsak gyors, hanem kényelmes és biztonságos is. Velünk nem kell időt pazarolnod arra, hogy elutazz a cipőboltba és ott a többi vásárlót kerülgesd, majd hazacipeld a szerzeményed. Ezeket a bosszantó momentumokat velünk megspórolhatod és akár otthonról, de a munkahelyedről is leadhatod a rendelésed.

Amire nem kell hosszú-hosszú napokat várnod. Amennyiben reggel 10 óráig leadod a rendelésedet akár már másnap kiszállítjuk neked. A kézből-kézbe cserével ott és akkor biztosítjuk a termék cseréjét és a hoppon maradt lábbeli visszavitelét, amikor és ahol kéred. Hát nem Borgosztikus? Ha szerinted is az, akkor irány a webshop!

Maradt még kérdésed? Olvasd el a tudnivalókat itt.

másnapi csere borgo webáruház

További trendekről és akciókról olvashatsz,
ha feliratkozol a #borgosztikus blogra!

Ezeket olvastad már?

Temusok figyelem: magyar webshop vs. kínai dömping divat?

Temusok figyelem: magyar webshop vs. kínai dömping divat?

Mar 7, 2024 | szerző: Szabó Dénes  Őrület söpör végig a világban. Főleg Európában nagy az érdeklődés. A Temu betörte az ajtót a filléres áruival és mindenkitől el is venné a piacot az öreg kontinensen. Sokakat izgat hát itthon is a kérdés: Temu vagy magyar...

Cápák között: avagy a sneaker világ 7 új ragadozója

Cápák között: avagy a sneaker világ 7 új ragadozója

Feb 28, 2024 | szerző: Donáth Kitty  Sneaker lázban ég a világ az elmúlt 4-5 évben. Mondhatni óriási az érdeklődés az egész bolygón (hivatkozva a Grand View Research USA adataira). A borgo webshopban is 70%-ban sneakereket árulunk. Van aki télre is ezt hordja és...

Új generációs Wink cipő: 5 ok a csúcskényelem mellett

Új generációs Wink cipő: 5 ok a csúcskényelem mellett

Feb 5, 2024 | szerző: Donáth Kitty  Cipő, sneaker és #Wink rajongók figyelem! Örömmel osztjuk meg veletek legfrissebb blogbejegyzésünket, amelyben bemutatjuk, miért maradt az immár 30 éve alapított Wink brand a cipőipar megbízható és meghatározó szereplője....